Riktigt jävla trött..

Hej just nu är jag riktigt trött. Kunde inte somna inatt och gick upp vid fem imorse så har vart riktigt seg idag.
Började iaf jobba vid sex och slutade vid halv elva. Åkte sedan in till stan för att dra till arbetsförmedlingen med Ebba. De gick bra där iaf och ska tillbaka den 28 september. Vi gick en runda på stan efteråt, blev att köpa lite på Lush som vanligt haha sen köpte vi mat på Thai Coconut. Imorgon blir de jobb igen men jobbar då åtta timmar istället för fyra som idag. Får även gå själv då från tio till två då de ordinarie som jobbar har nån kurs då. Lite nervöst att gå själv men de kommer nog gå bra.
Efter jobbet imorgon ska jag väl leta efter någon inflyttningspresent till Ebba och Tim och på lördag blir de inflyttningsfest hos dem :)

Nu ska jag tvätta bort mitt smink och sen ta och besöka John Blund så jag inte är så trött imorgon.


Jag och syster på min morbrors bröllop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: