Jobb och grejer

Hej sorry för uppdateringen. Jobbade hela förra veckan gick upp 5 på morgonen så orkade inte direkt uppdatera då men ska bli bättre den här veckan de lovar jag ;) Helgen spenderade jag hemma i fredags då jag var helt slut sen på lördagen vart de att dra till Ebba. Vi lagade mat sen kom Kristian så vi drack lite och hade kul. Vart ingen utgång då vi kände att de ändå inte är så kul. Vart lite Aqua nostalgi istället haha. Vart sjuk i söndags med så mår inte så bra nu.

Vart att jobba igår med men bara 4 timmar så slutade halv 11, men väntade ändå på Ebba som jobbade till halv 1. Vi köpte mat och cyklade hem till henne. Blev att ta en tur med la familia till ikano, införskaffade en kofta och ett par jeansleggins.

Idag vaknade jag klockan 5 då jag glömt stänga av alarmet på mobilen men lyckades rätt bra med att somna om :P Har annars inte gjort nåt vettigt idag, har precis lagt en ansiktsmask, fixat naglarna och peelat mina läppar.
Imorgon tänkte jag börja läsa Odyssen då jag inte orkat de nu när jag jobbat. Funderar på om man ska ta en lite promenad också om jag mår lite bättre.

xoxo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: