Sleepless nights

Kunde inte sova inatt.. SUPRISE =P Vaknade för en timme sen och får lite ångest över att ha sovit bort hela dagen.

De låter som att någon går i mitt huvud, vet inte om de kan vara nån slags migrän eller nåt.
Får väl prova med att ta en migräntablett innan jag ska sova ikväll.
Imorgon gifter sig min morbror då. Är verkligen glad för hans skull. De blir ju jag som får gå upp tidigt då jag ska inte bara fixa mig själv utan även bruden och antagligen familjen. Men de är bara roligt att göra någon fin på en sån speciell dag.

Just de igår hitta jag bästa jobbet någonsin. En frisörsalong i Stockholm. Ska lätt söka de jobbet, vore ju en helt underbar dröm. Vill ju som sagt flytta härifrån.

Jaja tänkte försöka väcka min systeryster nu då hon somna mycke senare än mig..


                               En av mina "fina" permanentrullningar :P dem brukar inte se så förjävliga ut annars :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: