Stackars mig..

Hejsan Svejsan

Har inte skrivit på några dagar nu men har vart sjuk så de är därför.
I torsdags var jag, syster, bror och pappa på skänninge marknad. Helt plötsligt vart jag helt yr i huvudet och var tvungen att spy. Mådde verkligen skit. Så vi gick bara till tivolit, pappa vann en nalle till mig och syster vann en till sig själv.
Efter de satt jag och pappa i skuggan och väntade på min syster och bror som ville kolla lite mer. De enda jag köpte var godis till mamma. Såna där goda remmar.

Igår skulle vi till Forex och lösa in pengar eftersom vi åker till Köpenhamn på mändag. De tog max fem minuter efter att vi kom in till stan så mådde jag dåligt och vart helt yr igen. Mådde dåligt hela dagen sen på kvällen kändes de som om jag skulle koka sönder. Hade tydligen 39 graders feber så inte konstigt att jag mått dåligt då. Idag är de iaf mycke bättre men har fortfarane feber så ikväll har det blivit en chillkväll =)

Imorgon blir de att packa till Köpenhamn och bara ta hand om mig själv. Typ ansiktsmask och sånt.


Bild från Göteborgstrippen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: