Nybadad

Ja, rubriken säger väl allt. Badade nyss och de finns väl inget bättre än att bada när man är sjuk?

Tänkte tipsa om de grejer jag använde nyss under min badning. Alla grejer är från Lush.


Youve been mangoed - Badolja som är mjukgörande och som piggar upp. Doftar ljuvligt med sin citronlukt. Använder denna varje gång jag badar då jag verkligen kan njuta av de då. Pris: 49 kr


Dark Angels -
Ansiktsrengöring som används en gång i veckan. Jag använder den innan jag lägger ansiktsmask då den är djuprengörande. Pris 99kr/hg


Ansiktsmask - Efter jag använt Dark Angels så lägger jag en ansiktsmask. Det blir olika varje gång beroende på vad jag känner att mitt ansikte behöver. Har de flesta som Lush säljer tror jag. Pris: 99 kr

Det som också är jättebra med Lush är att deras produkter ej testas på djur och 70% av deras grejer är vegan. De samarbetar inte ens med företag som testar på djur. Så man kan köpa helt underbara produkter med gott samvete (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: