long time no see

Jag vet att jag är sämst på att blogga men tycker de är onödigt att skriva när de inte hänt nåt eller så.
Iaf kom typ nyss hem från Ebba där jag spenderat kvällen. Hennes pojkvän lagade mat åt oss och bakade en kladdkaka. Om man ändå hade en sån snäll kille :P Öppnade en vinare och kollade sedan på film, Date Movie eller va den hette. Bra film om man inte orkar tänka :D

Haha min katt har tydligen lärt sig nu vad sex är. Hon har vart borta hela dagen sen när hon kom hem så har hon fjantat sig massa och kört upp röven i vädret så fort nån närmar sig henne. Tänka sig hur lite sex kan påverka hur ett djur beter sig. Fast de är ju likadant med många människor med.


Detta vart dagens outfit då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: