Jag kan vara lite larvig ibland

Hej Hej.
Sitter och gör absolut ingenting just nu. Funderar på om man ska kolla på Slumdog Millionaire eftersom jag inte sett den och den verkar vara riktigt bra. Gör nog gurk och morotsstavar och dipp med till de.

Idag skulle jag till arbetsförmedlingen, åkte dit och gick in och jag fattade verkligen inte vad man skulle göra. De va en jättelång kö till hjälpdisken och en skylt som visa vart inskrivningen var. Men där skulle man ha nummerlapp men de fanns ingenstans att ta en nummerlapp :S Jag fick världens panik och ville gråta så jag gick därifrån och hem till Ebba istället. Hon och Tim flyttade igår så tänkte kolla in deras nya lägenhet. Den va bra mycke större än den gamla men de va visa grejer som var konstiga. De fanns tex ingen brandvarnare.

Iaf lekte med Ebba en stund. Vi bestämde att vi drar till arbetsförmedlingen tillsammans på typ torsdag eller nåt. Sen på fredag ska dem ha inflyttningsfest, de blir nog kul.

Sen hämtade mamma mig. Min syrra ville tydligen ha en Ipod så åkte runt och letade efter de en stund eftersom hon ville ha en rosa som var slut överallt.

Så här fick man se ut idag då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: