Hårbestyr

Hej
Har nyss tvättat håret och sitter med en hårmask från H&M av alla ställen haha. Inte bra av en frisör kanske?  Får se om den är bra eller inte, luktar gott iaf så varför inte prova. Funderar just nu på att klippa av löshåret som sitteri. Har tappat så mycket nu så de har blivit rätt tunt. Så tänkte klippa av de tills ja får tid att ta ut de. Sen blir de att köpa nytt löshår som ska sättas i med clips tror jag.
Vet inte riktigt vartifrån de ska köpas. Rapunzel by Sweden verkar vara rätt bra men svårt att se hur deras färger ser ut. 

Nu börjar Paradise Hotel =) Måste vara världens sämsta program någonsin men samtidigt är de riktigt bra. Störda människor iaf.

Ska låna min systers dator imorgon så bröllopsbilderna ligger på den så jag kan lägga upp dem någon gång.


Bild från när mitt löshår precis satts i :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: