Hår, shopping och böcker

Hej hej!
Vill börja med att säga att ja jag vet att jag är världens sämsta bloggare :P Har inte skrivit på en evighet men har ju iofs inte funnits mycket att skriva om heller.
Idag vart de att åka till Ebba, hon klippte mitt hår och jag färgade och klippte hennes. Efter detta så bestämde vi oss för att gå ut med Ebbas hund Oliver. jag tänkte att vi skulle ta en liten kort promenad men de vart de ju inte kan jag ju säga.
Det hjälpte inte heller att de va stekhett ute idag. Alla tre var ju hur törstiga som helst sen när vi kom tillbaka hem.
Vart att dra till mcdonalds sen och köpa två cheese, älskar verkligen dem fast kan ju tänka mig allt onyttigt som är i.

Iaf så ringde min syrra vid halv 3-3 så mötte upp henne på stan. Köpte lite saker på Lush och käkade på Taco Bar. Hann även med en Chai på Espresso House.
Sedan kom mamma och hämtade upp oss. Så med henne drog vi till Ikano då min syster mehövde grejer till skolan. Själv köpte jag två tröjor, ett par tights och två böcker. Tänkte berätta om böckerna här sen på bloggen när jag läst dem. Lite vad de handlar om och hur jag tyckte de var. Har läst några bra böcker förra veckan så tänkte faktiskt ta och skriva om dem med.



Hoppas det blir fint väder imorgon så man kan sitta ute i solen och läsa lite.

XOXO
Petra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: