Fötter och film

Heeejsan
Sitter och kollar på Sagan om konungens återkomst nu. Är de bara jag som tycker att Aragorn är hur jävla het som helst?
Färgade mammas utväxt förut och de ser ut som om de vart bra iaf :)
Har även fixat med mina fötter så nu är de helt underbara. Jag hatar verkligen när folk har fula, äckliga fötter. Svårt att tvätta dem och fila dem lite ibland. Använde iaf massa produkter från Lush och som vanligt var de hur bra som helst. Man kan köpa ett paket på Lush med massa fotgrejer just nu.
Snart ska jag scruba ansiktet och sen sova tänkte jag.
Imorgon ska jag nämligen till arbetsförmedlingen när de öppnar vid 10 och skriva in mig. Borde ha gjort de för länge sen men var ju sjuk så har inte tagit tag i de förrens nu. Jag är iaf nervös då jag inte vet vad man ska göra där och så.


Bjuder på en gammal bild innan nån fest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: