Bröllop :)

Igår var de dags för bröllop.
Min morbror gifte sig äntligen. Gick upp tidigt för att fixa iordning brudens hår, vart riktigt bra måste jag säga. Passade perfekt till klänningen och blommorna.

Vart lite tårögd faktiskt. Både under cermonin och under middagen. Båda såg så lyckliga ut.
Om jag hittar min drömprins ska jag lätt gifta mig också :)
Middagen var jättegod. Räkcocktail till förrätt, grillad oxfile med grönsaksknyten och ugnsbakad potatis till huvudrätt och sen såklart bröllopstrårta. Efter middagen åkte alla hem till oss för efterfest. Hade riktigt roligt även fast jag var väldigt trött redan vid tolv. Alla hade trevligt och jag tror ingen var full och jobbig som de lätt kan bli.

De togs massa kort men har inte lagt in dem på den här datorn än så de får bara bli ett kort på brudparet precis innan vigseln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: